Tuesday, April 6, 2010

Alhamdulillah....

alhmdulillah...akhirnya smua da brakhir...ari nie final da tuk tumpuan masakan timur untuk sem nie....aduyai...pnt sngt2 ari nie...tp wlupn pnat2...aku rasa seronok sngt sbb dpt enjoykan diri...hehehe.....tuk final nie group ku msk nasi kerabu n solo lada...mkanan org kelantan 2...punyala kalut aku sbb mng xtau pn cmna nk wat mknan 2 kn...yelah..dkt sbh mna ada mknann 2..tp alhmdulillah...berkat tunjuk ajar kwn2...aku blh gak msk..heheh....risau gak tuk subjek nie sbnrya..yela 6 jam kredit...mng berat 2...aku harap aku n kwn2 yg lain blh score tuk subjek....apa2 pn tima kc kat lctre yg bnyk beri tunjuk ajr spnjang semster nie...jasamu di kenang....:)...tuk kwn2 yg lain gak...chayok2...harap smua dapat buat yg tbaik tuk final exam nti...
erm ada beberapa hari lg nk mghabiskan sem nie...harap smuanya dpt berjalan ngn lncar...pendftran kursus tuk sem dpn pn da wat gak....aduyai skng nie tkut nk exam je la...




erm nie juga merupakan kerja terakhirku yg berjaya di siapkn kemarin...hehehe...penat owh nk psng benda2 alah nie...da le xreti sngt..hehe..nsibla ada pensyarah yg baik ati sudi beri tunjuk ajar...ksian gak kat dia asyk kena pngl jer..tp nk wat cmna..da xreti...tp apa2 pn tima kc en.Azlan...hehe.....

No comments:

Post a Comment